Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Vairāk informācijas te.

Mobilitātes garantija

Mobilitātes garantija – bezmaksas palīdzība Volkswagen vadītājiem un pasažieriem gadījumā, ja ar automobili nav iespējams pārvietoties un nepieciešama tā transportēšana uz pilnvarotu Volkswagen servisa centru un citi pakalpojumi.

!!! Mobilitātes garantija pienākas visiem Volkswagen automobilu īpašniekiem, kas veikuši tehnisko apkopi kādā no Moller Auto Volkswagen dīleru centriem! Atrodi tos ŠEIT!

Mobilitātes garantijas programmas ietvaros sniegtie pakalpojumi:

  • palīdzība uz ceļa
  • remontējamā transportlīdzekļa nogādāšana tuvākajā pilnvarotajā Volkswagen servisa centrā

Ja automobilis tiek transportēts uz servisa centru, papildus var tikt sniegts kāds no šādiem pakalpojumiem:

  • aizvietotājauto – bojātā transportlīdzekļa, ar kuru nav iespējams piedalīties satiksmē, remonta gadījumā (līdz 3 dienām, Volkswagen Phaeton klientiem – līdz 5 dienām, bez nobraukuma ierobežojuma)
  • autovadītāja Mobilitāte (tikai komercauto, līdz 2 dienām)
  • nogādāšana līdz galamērķim/mājām (taksometrs, autobuss, vilciens u.c.)
  • izmitināšana viesnīcā bojātā transportlīdzekļa remonta gadījumā, ja remontu nav iespējams pabeigt tajā pašā dienā (1 diennakts; Phaeton klientiem – līdz 5 diennaktīm)

Ja transportlīdzeklis nevar patstāvīgi pārvietoties, lūdzam zvanīt uz diennakts tālruņa numuriem:

Latvijā: 80007003
Ārpus Latvijas: +37167514349

Garantija neattiecas uz bojājumiem, par kuru tiešu vai netiešu iemeslu kļuvusi nepareiza autovadītāja rīcība, piemēram, lietošanas instrukcijā sniegto norādījumu neievērošana. Garantija nav spēkā arī gadījumos, kad bojājumi radušies ārēju faktoru rezultātā, piemēram, automobiļa zādzība vai cits apdrošināšanas gadījums.